Słyszeliście już na pewno o napoju ROKO. Dziś miałam okazję go spróbować i nawet mi zasmakowało. Jednak uważam, że FRUGO jest lepsze, ale to zależy od gustu. Od dwóch dni jestem w Zakopanem i mam Wi-Fi, buhaha, jutro idziemy w doline pięciu stawów, jest tam pięknie, dlatego przejde się tam drugi raz. W któryś dzień na pewno odwiedzimy Aquapark, a że mam wodoodporny aparat dodam fotki.
Nie wiem, czy dojdę do tej doliny (to dalej niż na Morskie Oko) , dlatego kupie sobie RedBulla i doda mi skrzydeł xd Nie no to był żart ;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz